پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

لوازم ضروری نگهداری سگ


-> پت شاپ


هنگام خرید لوازم نگهداری سگ باید دقت داشته باشید که انتخاب شما رابطه مستقیم با سلامتی سگ دارد و هرچه از برندهای معتبر و با کیفیت بالاتر خریداری کنید، به سلامتی و نشاط سگ تان کمک کرده اید.

 

قفس بزرگ:قفس ها برای برخی از آموزش ها و همچنین یک فضای شخصی برای سگ شماست تا آنجا استراحت کندهمچنین یک مکان عالی برای زمانی است که شما نمی توانید آن را تماشا کنید و مراقب رفتار حیوان خود باشید.


-> فروشگاه پت

 

تخت خواب سگ:برای احساس راحتی بیشتر می توانید از مکان های خواب مخصوص که برای حیوانات طراحی شده اند خریداری کنید.در هنگام خرید اگر تمایل داشتید بهترین تخت خواب را برای سگ تان تهیه کنید.از تخت خواب های ارتوپدی ضد عفونی شده استفاده کنید.

 

ظرف غذا و ظرف آب سگ:از ابتدا ورود حیوان به منزلتان از  یک ظرف مخصوص برای غذا دادن به حیوان خود استفاده کنیدظرف های پلاستیکی به دلیل جذب آلودگی در استفاده  طولانی مدت  توصیه نمی شوندبهترین ظرف که بتوانید راحت در ماشین ظرفشویی قرار دهید و شستشو راحت تری داشته باشدظروف فلزی و سرامیکی هستند.

 

-> پت شاپ آنلاین


از نظر بهداشتی داشتن ظرف مخصوص آب و غذا و اینکه سگ یاد بگیرد اجازه ندارد در هر ظرفی غذا بخورد و یا آب بنوشد یکی از ضروریات است.

 

غذای مخصوص توله سگ:غذای سگ در بازار بر دو اساس است:

 به صورت کنسرو
 
به صورت خشک


-> فروشگاه لوازم حیوانات

-> فروشگاه غذای حیوانات


که بر اساس سلیقه سگتان می توانید در وسایل نگهداری توله سگ تان قرار دهید.در کنار این غذا ها سس های مخصوصی برای حیوان شما وجود دارندکه در خوشمره تر شدن غذا به شما کمک می کنند.

 

قلاده سگ

برای مقید و مهار کردن و جلوگیری از فرار و آسیب دیدن در محیط بیرون از خانه قلاده از وسایل بسیار ضروری است.

 

برچسب شناسایی سگ

 

کیسه مدفوع سگ


-> پت شاپ در کیش

آیا سگ می‌تواند از غذای گربه تغذیه کند؟


->> پت شاپ آنلاین

 

قفسه های فروشگاه های حیوانات خانگی پر از انواع غذاهای خانگی است: انتخاب رژیم غذایی مناسب برای حیوان خانگی شما آسان است. در خوراک با کیفیت بالا ، چه برای گربه ها و چه برای سگ ها ، گوشت در ترکیب اول قرار دارد. اما این بدان معنا نیست که غذای گربه برای سگ مناسب است و برعکس. در غذای گربه ها و سگ ها ، نسبت متفاوتی از مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد مناسب حیوان خانگی ضروری است.

- در ترکیب غذاهای گربه پروتئین بیشتری وجود دارد: تقریباً 70-80٪ ، در حالی که در سگها - 15-25٪. این نسبت یک هنجار برای هر گونه است. مقدار زیاد پروتئین می تواند باعث چاقی در سگ ها ، مشکلات قلبی و کلیوی شود. چنین یک پروتئین پروتئینی می تواند منجر به سمیت و آسیب کبدی شود.

- غذای گربه با تورین غنی شده است. این اسید آمینه انرژی لازم را به حیوان خانگی می دهد. بلکه این ماده باعث افزایش اسیدیته آب معده می شود. در سگ ها ، تائورین تا حدی توسط بدن تولید می شود. اگر سگ را با غذای گربه تغذیه می کنید ، بنابراین مقدار زیاد اسیدهای آمینه می تواند نتیجه سوزش سر دل و گاستریت باشد.

- کمبود ویتامین E در غذاهای گربه ایمنی سگ شما را تضعیف می کند.

- غذای گربه خشک دارای فیبر بالایی است ، که می تواند منجر به مشکلات روده در سگ ها شود.

- اسیدی شدن مواد غذایی گربه به جلوگیری از تشکیل سنگ کمک می کند. برای سگها ، این می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم اسکلتی عضلانی شود.

مطالعه ترکیب غذای خریداری شده بسیار مهم است تا به حیوان خانگی شما آسیب نرساند.


->> خرید غذای سگ

 


عوارض خوردن غذای گربه توسط سگ

  • استفراغ
  • اسهال
  • یبوست
  • مشکلات گوارشی
  • چاقی
  • سوء هاضمه
  • فقر ویتامین و مواد معدنی

پس مانع دسترسی سگ خود به ظرف غذای گربه شوید.

 


  نکات مهم در خرید غذای حیوانات خانگی (پت‌ها)<