پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

اضطراب و افسردگی در سگ ها


علت افسردگی و اضطراب در سگ چیست؟

یک تغییر عمده یا یک رویداد ناراحت کننده در زندگی سگ گاهی اوقات می تواند علائم افسردگی و/یا اضطراب را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، از دست دادن صاحبش یا یک حیوان همراه، یا حتی احساس غم و اندوهی که توسط اطرافیانشان تجربه می شود، همگی می توانند بر احساسات کلی سگ تأثیر بگذارند. تغییرات بزرگ زندگی، مانند نقل مکان به یک خانه جدید، یک نوزاد جدید یا یک حیوان خانگی جدید نیز ممکن است بر احساسات سگ تأثیر بگذارد. به طور کلی، هر تغییر قابل توجهی در برنامه روزانه سگ شما ممکن است علائم افسردگی یا اضطراب را به همراه داشته باشد.


چگونه بفهمم سگم افسردگی دارد؟

علائم افسردگی در سگ ها مشابه علائمی است که افراد تجربه می کنند. علائم رایج شامل سطوح پایین فعالیت، از دست دادن علاقه به چیزهایی است که زمانی از آنها لذت می بردند، و تغییر در عادات غذایی و/یا خوابیدن. برخی از سگ‌ها نیز ممکن است نشانه‌هایی از پرخاشگری، از جمله زوزه یا ناله غیرمشخصه را نشان دهند.


چگونه بفهمم سگم اضطراب دارد؟

علائم اضطراب در سگ ها ممکن است شامل لرزش، دم کشیدن، پنهان شدن، کاهش فعالیت و رفتارهای فرار غیرفعال باشد. آنها همچنین ممکن است علائم وحشت از جمله نفس نفس زدن، قدم زدن و رفتار فرار فعال را تجربه کنند. علائم فیزیکی اضطراب در سگ ها ممکن است شامل فعالیت سیستم عصبی خودمختار سمپاتیک، مانند اسهال، یا ضایعاتی باشد که باعث می شود بدن خود را لیس بزنند یا گاز بگیرند.


چگونه می توانم به درمان افسردگی یا اضطراب سگم کمک کنم؟

خبر خوب این است که سگ ها اغلب می توانند به تنهایی بر افسردگی و/یا اضطراب غلبه کنند. بسته به سگ و موقعیت، ممکن است روزها تا ماه ها طول بکشد. مهم نیست که چه باشد، عشق و مراقبت صاحبان آنها و گاهی راهنمایی های دامپزشک شما می تواند به آنها کمک کند تا بر مشکلات غلبه کنند.


صاحبان حیوانات خانگی می توانند تکنیک های زیر را امتحان کنند:

به سگ خود توجه بیشتری نشان دهید. اما منتظر بمانید تا برخی از نشانه های شادی مانند دم تکان دادن را ببینید و به آنها برای آن رفتار پاداش دهید. سگ خود را با پیاده روی منظم، زمان بازی و سایر فعالیت هایی که می دانید از آن لذت می برد، فعال نگه دارید. اگر علائم سگ شما مربوط به از دست دادن یک حیوان خانگی است، در نظر بگیرید حیوان خانگی دیگری بگیرید یا شروع به معاشرت با حیوانات خانگی دیگر کنید. بسته به شدت علائم، دامپزشک شما ممکن است داروهای ضد اضطراب و همچنین تکنیک های مدیریت رفتار را توصیه کند.

در برخی موارد، افسردگی و/یا اضطراب ممکن است نشانه ای از یک بیماری زمینه ای در سگ باشد. اگر حیوان خانگی شما اخیراً تغییر بزرگی در زندگی یا رویداد ناراحت کننده ای را تجربه نکرده است، با دامپزشک خود در مورد اینکه چه چیز دیگری می تواند او را آزار دهد صحبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اضطراب و افسردگی در سگ‌ها یا جستجوی گزینه‌های درمانی، با دامپزشک جنوب شرقی ممفیس تماس بگیرید تا امروز یک قرار ملاقات رزرو کنید.


منبع


گران قیمت‌ترین سگ‌های جهان


مراقبت از حیوانات خانگی چیزی جز ارزان است. طبق گزارش American Kennel Club، هزینه زندگی برای سگ های کوچک که میانگین امید به زندگی آنها 15 سال است، تقریباً 15051 دلار است، در حالی که سگ های بزرگ که میانگین طول عمر آنها 10 سال است، هزینه زندگی آنها 14480 دلار است. تخمین های دیگر داستان متفاوتی را بیان می کنند. طبق گفته فوربس، هزینه زندگی یک سگ بسته به جثه، نژاد و مراقبت مورد نیاز می تواند بین 17650 دلار در سال تا 93520 دلار باشد. اما از ابتدا چطور؟ اگر به دنبال خرید به جای نجات هستید، برخی از توله ها چقدر هزینه دارند؟ ما شما را در مورد اینکه گران ترین سگ و سایر سگ های گران قیمت است پوشش می دهیم.


گران ترین سگ کدام است؟

ماستیف تبتی گران‌ترین سگ محسوب می‌شود، زیرا هزاران و حتی میلیون‌ها سگ فروخته است. به گزارش خبرگزاری فرانسه که به نقل از گزارشی در روزنامه چینی Qianjiang Evening News گزارش داد، در سال 2014، یک توله سگ ماستیف تبتی به قیمت نزدیک به 2 میلیون دلار در چین فروخته شد. این سگ در یک نمایشگاه حیوانات خانگی درجه یک در استان شرقی ژجیانگ به قیمت 12 میلیون یوان، حدود 1.95 میلیون دلار، به یک سازنده ملک فروخته شد. این توله سگ 80 سانتی متر (31 اینچ) قد و 90 کیلوگرم (نزدیک به 200 پوند) وزن داشت. این اولین باری نبود که این نژاد سگ بلیط قیمت بالایی داشت. در سال 2011، یک توله سگ ماستیف تبتی دیگر به قیمت 1.5 میلیون دلار فروخته شد. به گفته AKC، ماستیف تبتی نژادی است "مراقب، گوشه گیر، با ابهت، و ترساننده" که با خانواده کار می کند، اما از غریبه ها دور است. به طور متوسط، نرهای این نژاد می توانند بین 90 تا 150 پوند وزن داشته باشند، در حالی که وزن ماده ها 70 تا 120 پوند است. حداقل ارتفاع ماستیف تبتی برای نرها 26 اینچ و برای ماده ها 24 اینچ است.



10 سگ گران قیمت کدامند؟

واکشی برای برچسب قیمت بالا؟ در اینجا 10 سگ گران قیمت و میانگین قیمت آنها بر اساس Reader's Digest آورده شده است:

ماستیف تبتی (3000 تا 5000 دلار)

تریر روسی سیاه (3000 تا 5000 دلار)

 ساموید (2500 تا 5000 دلار)

 بولداگ فرانسوی (2500 تا 4000 دلار)

لوخن (2500 تا 4000 دلار)

کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل (2500 تا 3500 دلار)

 سگ کوهستانی برن (2500 تا 3500 دلار)

بیور تریر (2500 تا 3500 دلار)

بول تریر استافوردشر (2000 تا 3000 دلار)

سنت برنارد (1500 تا 3500 دلار)


چند وقت یکبار باید سگ خود را پیاده روی کنید؟ بهترین روش ها برای سالم نگه داشتن توله سگ شما چه غذاهایی برای انسان برای سگ ها بی خطر است؟ در اینجا مواردی که برای حیوان خانگی شما ایمن است و چه چیزی امن نیست، آورده شده است.


کم هزینه ترین سگ چیست؟

قیمت همه کیسه ها صدها یا هزاران نیست. به گفته rescuepets101.com، اگر سگی را نجات دهید، هزینه های فرزندخواندگی می تواند از 50 تا 500 دلار با متوسط هزینه 300 دلار متغیر باشد.


لیگ حیوانات کرانه شمالی آمریکا هزینه های پذیرش خود را تقسیم می کند:

  • توله سگ (تا 6 ماه): 350 دلار
  •  سگ بالغ (بیش از 6 ماه): 100 دلار
  •  نجات کارخانه توله سگ (بیش از 6 ماه): 250 دلار
  •  نژاد کوچک و نژادهای خالص (بیش از 6 ماه): 250 دلار


منبع