پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

چگونه بهترین غذای سگ را برای سگ خود بخریم


تنها ایستادن در راهروی غذای سگ برای گیج کردن صاحبان حیوان خانگی کافی است – با تعداد انتخاب های سرگیجه آور، تشخیص دادن سر یا دم از غذا دادن به سگ ممکن است دشوار باشد. آیا باید مسیر آزمایش شده و واقعی را با یک کیبل از یک برند بیگ باکس بروید؟ یا باید با غذاهای خام مرسوم که در فید اینستاگرام خود تبلیغ می شود آزمایش کنید؟

به عنوان یک نویسنده حیوانات خانگی، ده ها ساعت را صرف تحقیق در مورد غذای حیوانات خانگی، صحبت با تولیدکنندگان غذای حیوانات خانگی و پرسش از دامپزشکان کرده ام. اما اظهار نظر قطعی در مورد انتخاب  بهترین غذای سگ مانند تلاش برای اثبات وجود بهترین غذا برای همه انسان هاست – این امکان پذیر نیست. پیدا کردن غذای مناسب باید یک تصمیم آگاهانه بین صاحب سگ و دامپزشک باشد. کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که در مورد ویژگی‌هایی که یک غذای مغذی برای سگ ایجاد می‌کند، نحوه شناسایی مارک‌های معتبر غذای سگ، معنی برچسب غذای حیوانات خانگی، بحث‌های پیرامون رژیم‌های غذایی خام و رژیم‌های غذایی بدون غلات، نحوه گزارش شکایات، مشاوره ارائه کنم. غذای حیوان خانگی شما و چاپ ریز که باید مراقب آن باشید.


نکات مهم خرید غذای سگ

  • در مورد غذای سگ خود با دامپزشک خود صحبت کنید - همه سگ ها سطح فعالیت، ترجیحات، خلق و خوی و متابولیسم خود را دارند.
  •  به دنبال بیانیه ای از AAFCO (انجمن مقامات کنترل خوراک آمریکا) باشید، یک سازمان خصوصی که استانداردهای تغذیه، مقررات برچسب و دستورالعمل های بیشتری را برای تنظیم کننده های غذای حیوانات خانگی، فدرال و بین المللی ارائه می دهد.
  • به سگ خود غذا دهید که برای مرحله زندگی او مناسب است، چه «توله سگ» یا «سالمند» تا مطمئن شوید که تغذیه مناسبی دریافت می کند.
  • عباراتی مانند "ارگانیک" و "غذا" اصطلاحات تخصصی بازاریابی هستند، زیرا هیچ مقررات فدرالی برای این کلمات در برچسب غذای حیوانات خانگی وجود ندارد.
  • غذاهای بدون غلات برای حیوانات خانگی بهتر از غذاهای سنتی حیوانات خانگی پیدا نشده است. مگر اینکه دامپزشک شما رژیم غذایی بدون غلات را توصیه کند، می توانید از پرداخت هزینه اضافی صرف نظر کنید.
  •  هیچ مدرکی مبنی بر برتری رژیم های غذایی خام وجود ندارد و گروه های عمده دامپزشکی به دلیل نگرانی های باکتریایی با آنها مخالف هستند. اگر غذای خام سگ را انتخاب می کنید، غذای تجاری تهیه شده ایمن تر از غذایی است که در خانه تهیه می شود.
  • غذای سگ باید 90 درصد از رژیم غذایی آنها را تشکیل دهد و خوراکی ها می توانند 10 درصد باقی مانده را کامل کنند.
  •  دستورالعمل‌های اندازه سرویس برند نقطه شروع خوبی است. اما اگر حیوان خانگی شما کم یا اضافه وزن دارد، با دامپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که سگ شما مقدار مناسبی کالری دریافت می کند (که در غذای حیوان خانگی "کیلو کالری" نامیده می شود).


انواع غذای سگ

ممکن است سگ من با خوشحالی محتویات ظرف بیرون‌آوری را که در خیابان انداخته‌اند ببلعد، اما می‌دانم که این ظرف غذای مناسبی را فراهم نمی‌کند. سگ ها برای رشد به بیش از 30 ماده مغذی نیاز دارند و تغذیه غذای تجاری سگ توسط AAFCO ایجاد شده است. غذای سگ نخرید مگر اینکه بیانیه کفایت تغذیه ای AAFCO را ببینید که تأیید می کند غذا از نظر تغذیه ای سالم است. اگرچه AAFCO یک نهاد نظارتی نیست، بسیاری از ایالت‌ها استانداردهای آن را اتخاذ کرده‌اند که با تنظیم‌کننده‌های خوراک، بخش‌های کشاورزی و FDA تنظیم شده‌اند. FDA مواد تشکیل دهنده و نحوه ظاهر شدن برچسب غذای حیوانات خانگی را تنظیم می کند. AAFCO غذای حیوانات خانگی را بر اساس گونه، مرحله زندگی و نوع غذا تقسیم می کند. مهم است که سگ خود را با غذای مناسب برای گونه و مرحله زندگی خود تغذیه کنید تا نیازهای تغذیه ای مناسب را برای او فراهم کنید. به عنوان مثال، تغذیه سگ های سالخورده با غذای پر کالری که برای توله سگ های فعال طراحی شده است، ممکن است باعث افزایش وزن آنها شود. و شما نباید به گربه ها غذای سگ بدهید - آنها به مواد مغذی مختلفی نیاز دارند. یافتن غذای مناسب برای سگ شما چیزی فراتر از تغذیه است. ما می خواهیم سگ هایمان از زمان غذا خوردن لذت ببرند! تا زمانی که غذای آنها از نظر تغذیه کافی است، با خیال راحت به ترجیحات آنها رسیدگی کنید. سگ خود را در زمان غذا مشاهده کنید: "آیا آنها نامزد کرده اند؟ آیا آنها خوشحال هستند؟" دانیل برنال، دامپزشکی با 17 سال تجربه که با شرکت Wellness Pet کار می کند، پرسید. "وقتی به این فکر می کنید که قرار است به آنها چه چیزی بدهید، باید در کل رفاه آنها را در نظر بگیرید."


در زیر برخی از انواع رایج غذای سگ را فهرست می کنیم:

غذای خشک یا کیبل محبوب ترین شکل غذای سگ است - یافتن آن آسان است، می توان آن را در دمای اتاق نگهداری کرد، ارزان است و اغلب در مقادیر زیاد فروخته می شود. مواد غذایی کنسرو شده یا مرطوب در قوطی‌ها یا کیسه‌های تکی یا با کیس فروخته می‌شوند و معمولاً گران‌تر از کیبل هستند. حدود 70 تا 78 درصد رطوبت دارد که ممکن است به هیدراته نگه داشتن حیوانات خانگی برای مدت طولانی تری کمک کند. غذای نیمه مرطوب معمولاً در کیسه های آماده ارائه می شود و معمولاً گران تر از کیبل است. اغلب حاوی رنگ های مصنوعی، سدیم و قند بیشتری است. بافت اغلب شکننده یا شبیه خمیر صنایع دستی است و ماندگاری کمتری دارد و می تواند به سرعت خشک شود. برخی از صاحبان حیوانات خانگی ممکن است غذای خام را در نظر بگیرند، زیرا فکر می کنند نسبت به سایر اشکال غذای سگ کمتر فرآوری شده است. تازه، یخ زده یا کم آب فروخته می شود.



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد