پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

چگونه از توله سگ مراقبت کنیم؟

خوشامد گفتن به یک توله تازه وارد شده به خانه‌تان، واقعا هیجان انگیز است، ولی قبل از آن مطمئن شوید که کاملا آماده هستید و خانه و باغ برای ورود نوزاد، امن وسالم است.

 

پت شاپ آنلاین



توله‌ی تازه متولد شده

در یک زایمان طبیعی وسالم، هریک از نوزادان مدت کوتاهی پس از تولد، راه خود را به سوی منبع شیر پیدا می‌کنند. درطی یکی دو روز تولد، نوزاد از اولین شیر مادر، آنتی بیوتیک‌های حفاظتی را که برای عبور از ۶ تا ۱۰ هفته اول زندگی‌اش ضروری می‌باشد، دریافت می‌کند. اکثر نوزادان در چند هفته اول زندگی از شیر مادر تغذیه می‌کنند (مطمئن شوید که تمام توله‌ها، از شیر مادر به طور کامل تغذیه می‌کنند).

بعد از ۶ تا ۱۰ هفته می‌بایست در زمان مناسب غذای جامد را شروع کرده و آنها را از شیر بگیرید. مادر، توله‌ها و حتی مدفوع آنها را تمیز می‌کند، با این وجود شما باید به طور مرتب روزنامه‌ی کف محل نگهداری نوزادتان را عوض کنید. توله‌ها در زمان تولد هم کور و هم کر می‌باشند. بین سنین ۱۰ تا ۱۴ روزگی، چشمهایشان را باز می‌کنند. اگرچه حدودا ۷ روز نیاز است تا بتوانند بر اشیا تمرکز کنند. فعالیت گوش زمانی آغاز می‌شود که کانال شنوایی باز شود. این عمل بین سنین ۱۳ تا ۱۷ روزگی اتفاق می‌افتد.

 


->> خرید غذای سگ

->> خرید باکس حمل سگ



مراقب علائم هشدار دهنده بیماری باشید!


زمان برای توله سگ ها حیاتی است چون آنها نمی توانند برای خودشان کاری انجام دهند. اگر متوجه هر نوع وضع غیر عادی در ظاهر یا رفتار آنها شدید توصیه می شود فورا با دامپزشک برای رفع مشکل قبل از اینکه وضع بدتر شود، تماس بگیرید. بعضی از علائمی که باید مراقبآنها باشید شامل تهوع، گریه زیاد، اسهال، طرد شدن توسط مادر یا اگر توله از هیچ کس دیگری شیر نخورد، می باشد.


پت شاپ در کیش


چه زمانی باید توله سگ تازه متولد شده را نزد دامپزشک برد؟

دامپزشک ناظر توصیه می کند که اقدامات سلامتی را برای او فراهم کنید چون خطرات زیادی وجود دارد که افراد عادی از آن اطلاعی ندارند. توله سگ های تازه متولد شده قادر به شنیدن، دیدن یا حتی دفع مدفوع خود نیستند و به همین دلیل دچار بسیاری از بیماری ها و مشکلات بهداشتی هم می شوند. از دامپزشک تان بخواهید توضیحاتی در مورد نحوه مراقبت از توله سگ ها در زمان تولد به شما بدهد.



پت شاپ اسکای پت

نیازهای اساسی تغذیه برای گربه‌ها


  • پروتئین از گوشت ، ماهی یا منبع مرغی به نام آنها
  • تائورین ، یک اسید آمینه ضروری است
  • برخی دیگر از ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنزیم ها و اسیدهای چرب

گربه ها نیازی به کربوهیدرات ندارند ، اگرچه ذرت ، گندم و برنج به عنوان پرکننده برای غذاهای کنسرو شده و خشک گربه استفاده می شوند. مواد دیگر ، مانند چسب ، طعم دهنده و رنگ آمیزی ، توسط سازندگان مواد غذایی گربه اضافه می شود تا خواسته های زیبایی شناختی مصرف کننده را برآورده کند. اگرچه مواد نگهدارنده ضروری هستند ، برای تازه نگه داشتن مواد غذایی برای گربه های ما ، به هیچ وجه نباید مواد غذایی کنسرو شده مجاز به مدت طولانی باقی بمانند.

 

->> خرید غذای گربه


نکاتی در خصوص تغذیه گربه‌ها

همواره به غذای گربه خانگی خود توجه داشته باشید؛ یک گربه باید به اندازه ای غذا بخورد که چاق نشود زیرا چاقی یکی از شایع ترین بیماری های موجود برای گربه های خانگی است که همچون همنوعان خود در خیابان ها و کوچه ها از تحرکات لازم و جست و خیزهای فراوان برخوردار نیستند.

گربه چاق یقینا دچار انواع و اقسام بیماری شده و تنها هزینه های نگهداری و مراقبتی بیشتری را بر روی دست شما می گذارد؛ پس با صلاحدید یک دامپزشک خوب، حتما بر روی میزان غذایی که بصورت روزانه به گربه تان می دهید توجه کنید.

فراموش نکنید که گربه یک حیوان ۱۰۰٪ گوشتخوار است و برخلاف سگ که گاها می توان با غذاهای غیر گوشتی، انسانی و گیاهی او را سیر کرد، گربه چنین رفتار غذایی ندارد و همیشه باید مقداری پروتئین را در سبد غذایی او قرار دهید.


->> نکات مهم خرید غذای حیوانات خانگی


از طرفی هم فراموش نکنید وقتی برخی از متخصصان غذا حیوانات حرف از سرو غذاهای انسانی برای گربه ها می زنند، منظورشان دادن برنج با انواع و اقسام خورشت ها به آنان نبوده و هدفشان از بیان چنین موضوعی در اصل همان مرغ و گشت آب پز و یا سرخ شده ای است که شما بصورت روزانه و یا هفتگی در سبد غذایی خود استفاده می کنید و می توانید مقداری از آن را به گربه خود نیز بدهید.

نکته بعدی توجه به تمیزی ظرف غذا و محیطی است که می خواهید گربه تان در آن غذا بخورد؛ یادتان باشد برخلاف گربه های خیابانی که از پرسه زدن در حوالی سطل های زباله شهری هیچ ابایی ندارند، گربه های خانگی به تمیزی اهمیت زیادی می دهند.


->> پت شاپ آنلاین


همچنین به عنوان نکته آخر این را نیز باید یادآور شویم که ایجاد و پیروی از یک رژیم غذایی مناسب با ذائقه غذایی گربه شما می تواند در رشد و عدم مبتلا شدن او به بیماری های مختلف بسیار موثر باشد. از طرفی فراموش نکنید اگر به هر دلیلی مجبور به ایجاد تغییر در رژیم غذایی او شدید، این عمل را نباید به یک باره انجام دهید و بایستی به مرور زمان و بصورت تدریجی غذای گربه خانگی تان را تغییر دهید.


->> پت شاپ اسکای پت

چه غذایی برای سگمان انتخاب کنیم؟

وقتی شما مسئولیت نگهداری از یک سگ را بر عهده دارید، تغذیه و سلامت این پشمالوی کوچک از همه چیز مهم‌تر است. چرا که با تغذیه درست، سلامت جسمی و روحی دلبندتان تامین می‌شود. سگ ما نمی‌تواند به ما بگوید چه زمانی گرسنه است. این وظیفه ماست که همیشه حواسمان به خورد و خوراک او باشد. لوپت با در نظر گرفتن اهمیت تغذیه این عزیزان، همواره تلاش می‌کند تا بهترین غذا را برای آن‌ها تامین کند.

 

بهترین غذای سگ چیست

در لیست بهترین غذاهای سگ می توان غذاهای زیادی را قرار داد از جمله: گوشت، مرغ، ماهی ، جگر را به عنوان منابع غنی از پروتئین و برنج و سیب زمینی به عنوان منبع کربوهیدرات و برای تامین ویتامین می توان به هویج و سبزیجات اشاره کرد، که هر سه دسته این مواد باید در برنامه غذایی سگ گنجانده شود. شما می توانید از دامپزشکان و متخصصان هپی پت به آسانی برنامه ای غذایی مختص سگ خود را که یک رژیم غذایی کامل و بالانس شده بر اساس نیازهای سگ، موادغذایی مورد علاقه سگ و همچنین بودجه مالی در نظر گرفته شد دریافت نمایید.

چرا به سگ باید غذای پخته داد ؟

توصیه می گردد که تمام غذاهایی که به طور خام تهیه می گردند پخته شوند تا خطرات برخی از بیماری ها کاهش یابد. برخی از انگل ها از جمله توکسوپلاسما می توانند از طریق خوردن گوشت خام منتقل گردند. همچنین برخی از میکروب ها مثل سالمونلا در ضایعات خام طیور دیده می شوند. پخته شدن باعث لذیذ تر شدن غذا نیز می شود. غذاهای منجمد را نیز باید گرم نمود وسپس به مصرف حیوان رساند . زیرا می توانند باعث اختلالات گوارشی گردند.


غذای خشک همانطور که از نامش پیداست غذایی خشک و آماده برای حیوانات خانگی‌ست. محتویات این غذاها طبق فرمولاسیون‌های خاص در کارخانه‌ها تعیین و تولید می‌شوند و هر یک مواد خام اولیه و ترکیبات مخصوص به خود را دارند که برای هر سن و نژادی از گربه و سگ متفاوت است. غذای خشک در واقع اسنک نیست و یک وعده غذایی کامل به شکل بیسکوییت یا کوکی‌های بسیار ریز می‌باشد و تمام مواد مورد نیاز بدن سگ یا گربه شما را تامین می‌کند. البته به شرط آنکه آن را با مشورت دامپزشک و مطابق نیاز و شرایط زیستی حیوان خانگی‌تان تهیه کنید. بهترین غذای خشک برای دلبند شما غذایی‌ست که بو و مزه آن غذا مطلوب او باشد. کافی‌ست متناسب با نیازها، علایق پت‌تان و بودجه، غذای خشک مناسب را انتخاب کنید.

-> خرید غذای سگ

آیا جویدن استخوان برای رشد دندان های توله موثر است ؟

این که جوییدن استخوان برای رشد دندان ها ضروری است به اثبات نرسیده است.اما برای تمیز کردن دندان ها کاملا ضروری می باشند. توله هایی که صرفا با مواد گیاهی تغذیه می شوند احتمالا میله های قفس خود یا سایر وسایل را خواهند جویید.


در صورت تمایل از دیگر مطالب هم دیدن کنید ->

پت شاپ در کیش

پت شاپ آنلاین

فروشگاه لوازم حیوانات خانگی


غذای گربه برند هپی کت

غذای خشک گربه هپی کت را می‌توانید در انواع طعم ها و با خاصیت های منحصر به فرد پیدا کنید. به عنوان مثال: غذای خشک بچه گربه برای سنین متفاوت از جمله؛ ۵ هفتگی تا ۶ ماهگی و ۴ ماهگی تا ۱۲ ماهگی(یک سالگی) در سه طعم مختلف(گوشت طیور، اردک، ماهی سالمون) فرمول‌بندی شده است. هم چنین تنوع بسیار بالای غذاهای تولید شده برای گربه های بالغ نیز شما را شگفت زده می کند.

غذاهای خشک گربه بالغ Happycat در طعم گوشت های مختلف همچون مرغ، گوشت گوساله، جگر، خرگوش، ماهی سالمون، ماهی آزاد، اردک، طیور و طعم های ترکیبی از دو یا چند نوع گوشت و یا ترکیب گوشت و برنج و سبزیجات؛ طراحی و موجود شده است. اکثر طعم های غذای خشک گربه Happycat برای گربه های بالغ و گربه های حساس (در گوارش و ) مناسب است . هپی کت پا را از این هم فراتر گذاشته و با ارائه غذای خشک برای گربه های بالای ۱۰ سال نشان داده از بدو تولد تا پیری همراه و حمایت کننده گربه های شما خواهد بود.

 

مزایای این برند عبارتند از:

تهیه شده از مواد پروتئینی حیوانی (گوشت ، ماهی و احشام)

قابلیت هضم مطلوب   (90%)

عدم استفاده ازرنگ مصنوعی ، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده یا مواد اولیه اصلاح شده ژنتیکی

عدم استفاده از سویا

استفاده از مواد اولیه طبیعی و مناسب برای هر گونه حیوانی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی مزارع محلی و منطقه ای 

تضمین کیفیت با مطالعات دقیق


فروشگاه اسکای پت یکی از پت شاپ‌های کیش است که محصولات اورجینال را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کند. اگر امکان حضور در کیش را ندارید؛ می‌توانید از پت شاپ آنلاین اسکای پت خرید کنید.


پت شاپ‌های اینترنتی


همه‌کسانی که حیوان خانگی دارند برای خرید لوازم موردنیاز حیوانشان زیاد به پت شاپ یا فروشگاه لوازم حیوانات خانگی سر می‌زنند. حالا بعضی‌ها طبق عادت دوست دارند به پت شاپ حضوری بروند و بعضی دیگر خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند؛ اما این روزها که به خاطر فراگیری ویروس کرونا همگی در خانه هستیم و به خاطر حفظ سلامتی خود و عزیزانمان بیرون نمی‌رویم خرید از پت شاپ‌های آنلاین بهترین و بی‌خطرترین گزینه به نظر می‌رسد. در ادامه در مورد پت‌شاپ‌های آنلاین و راهنمای انتخاب و خرید لوازم حیوانات خانگی صحبت می‌کنیم.

 

پت شاپ به مرکزی گفته می شود که در آن به نگهداری لوازم آن ها و همچنین رسیدگی به امور آن ها می پردازند. به طور خلاصه یک کلینیک که نه فقط به امور بیماری آنها بلکه بهداشتی و زیبایی آنها نیز رسیدگی می کند.
و
 پت شاپ آنلاین یک مرکز مجازی برای تهیه لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی میباشد.

پت شاپ آنلاین

به معنی فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی که در آن محصولاتی اعم از غذای حیوانات ، لوازم و توصیه ها یافت می شود.

برخی از وسایل حیوانات خانگی در پت شاپ کیش و یا دیگر پت شاپ های اطراف محل زندگی‌تان موجود هستند که در زیر آن ها را نام برده ایم:

·         قفس و باکس محلی برای زندگی و راحتی حیوان خانگی

·         قلاده برای کنترل بهتر حیوان خانگی خارج از منزل

·         اسباب بازی برای آموزش، رشد ذهنی و سرگرمی حیوان خانگی

·         پنل‌ های سیمی جهت عدم دسترسی حیوان به اتاقی خاص

·         تمیز کننده‌ های آنزیمی برای پاکسازی محل زندگی حیوان و جلوگیری از ابتلای حیوان و صاحبش به انواع بیماری‌ها 

·         انواع تشویقی

 

فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

مرکزی اینترنتی به منظور خرید و فروش اینترنتی تخصصی محصولات حیوانات خانگی اعم از غذا و لوازم حیواناتی چون سگ ، گربه ، پرندگان و که از معتبر ترین برندها و گروه های مختلف است.

 

علت ایجاد پت شاپ اینترنتی

پت شاپ‌ها دارای تاریخچه‌ای می‌باشند و اولین پت شاپ‌ها در اوسط دهه شصت به وجود آمده‌اند. علل شگل گیری پت شاپ های اینترنتی بسیار زیاد می‌باشد که در ادامه چند مورد از آن را برای شما شرح داده‌ایم.

·         افزایش حمایت از حیوانات

·         رفع کردن آسان نیاز صاحبان حیوانات خانگی

·         شاغل بودن اکثر صاحبان خیوانات خانگی

·         علاقه مردم به نگهداری از حیوانات خانگی

·         پر رنگ شدن نقش اینترنت در زندگی انسان‌ها

·         تحمل نکردن ترافیک های سنگین و شلوغی خیابان‌ها


پت شاپ اسکای پت یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ملزومات حیوانات به صورت آنلاین یا حضوری است. برای خرید آنلاین غذا و لواازم حیوانات کلیک کنید.