پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

چه چیزی به گربه خود بدهید - غذای مرطوب یا خشک؟

از آنجایی که غذای مرطوب و خشک گربه هر دو فواید بی‌نظیری برای حیوان خانگی شما دارد، انتخاب بین آنها دشوار است. نکته مهم این است که شما مجبور نیستید! وقتی صحبت از غذا دادن به حیوان خانگی شما می شود، ترکیبی از هر دو می تواند بهترین گزینه برای ارائه طیف وسیعی از مزایای سلامتی برای گربه شما باشد.


فواید غذای مرطوب:


مصرف آب را افزایش دهید

برخی از حیوانات خانگی ممکن است برای دریافت آب کافی روزانه تلاش کنند، که این امر به ویژه در تابستان یا حیوانات خانگی که مستعد ابتلا به بیماری عفونت دستگاه ادراری هستند (یک مشکل رایج در گربه‌ها و سگ‌های کوچک) مهم است. با این حال، از آنجایی که غذای مرطوب محتوای رطوبت را افزایش داده است، این یک راه عالی برای اضافه کردن هیدراتاسیون اضافی به میزان مصرف روزانه حیوان خانگی شما است.


طعم پذیری را افزایش می دهد

از آنجایی که غذای مرطوب در مقایسه با غذای خشک عطر قوی تری دارد، بوی تقویت شده آن باعث می شود که این غذا برای افرادی که غذا می خورند خوش طعم تر باشد. به علاوه، از آنجایی که غذای مرطوب بسیار قابل هضم، جویدن آسان و عطر گوشتی فریبنده است، می‌تواند انتخابی عالی برای بچه گربه‌ها، سالمندان و حیوانات خانگی در حال بهبودی پس از بیماری باشد.

 نکته حرفه ای: اگر مجبورید داروی حیوان خانگی خود را به شکل قرص بدهید، پنهان کردن دارو در غذای مرطوب راحت تر است.


تنوع غذای مرطوب به ایجاد تنوع در طعم، بافت و عطر کمک می کند، که می تواند زمان غذا را لذت بخش تر و هیجان انگیزتر کند. به علاوه، طعم ها و بافت های زیادی برای مطابقت با ذائقه منحصر به فرد گربه شما وجود دارد!


مدیریت وزن افزودن یک وعده غذایی مرطوب به رژیم غذایی گربه شما می تواند برای کاهش وزن و/یا حفظ وزن سالم مفید باشد. از آنجایی که غذای مرطوب نسبت به کیبل خشک انرژی کمتری دارد، به این معنی است که می توان یک وعده غذایی بزرگتر را با همان تعداد کالری تغذیه کرد - به حیوان خانگی شما اجازه می دهد بعد از وعده های غذایی خود احساس سیری و رضایت بیشتری داشته باشد.


متابولیسم سالم غذای مرطوب تعادل سالمی از پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها را فراهم می کند که به حفظ متابولیسم سالم کمک می کند.


فواید غذای خشک:

مقرون به صرفه تر غذای خشک تقریباً 4 برابر بیشتر از غذای مرطوب در هر کیلوگرم کالری دارد. این باعث می شود در مقایسه با غذای مرطوب اقتصادی تر باشد.


تغذیه انعطاف پذیر برای گربه هایی که دوست دارند طبق برنامه خود غذا بخورند، غذای خشک بسیار راحت است زیرا می توانید آن را در تمام طول روز در کاسه خود بگذارید تا هر زمان که دوست داشتند آن را بخورند. در مقایسه، غذای مرطوب باید ظرف 60 دقیقه پس از تنظیم آن حذف شود.


سلامت دهان و دندان را بهبود می بخشد برخی از رژیم های غذایی با از بین بردن پلاک و جرم روی دندان های حیوان خانگی شما برای سلامت دندان بسیار مفید هستند.


حاوی مواد معدنی و ویتامین های اضافه شده است غذای خشک گربه با مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی اضافه شده است - برای سلامت کلی، رشد استخوان و هوش مفید است.


راحت و آسان

کیبل برای راحتی برنده می شود. مقدار مناسب برای گربه خود را بردارید، آن را در ظرف بریزید و تمام شد. به سادگی روی کیسه را بغلتانید یا گیره دهید تا دفعه بعد. غذای خشک گربه علاوه بر اینکه برای استفاده و نگهداری راحت است، بوی کمی دارد و کمتر کثیف است. به یاد داشته باشید که دستورالعمل‌های تغذیه روی بسته‌بندی نقطه شروع خوبی است، اما نیازهای حیوان خانگی بر اساس عواملی مانند سطح فعالیت، سن، نژاد و سایر منابع تغذیه (درمان‌ها و غیره) متفاوت است. اگر مطمئن نیستید، از تیم فروشگاه محلی Animates بپرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه حفظ کنترل بخش هنگام غذا دادن به گربه، اینجا را کلیک کنید.

در Animates، ما معتقدیم که سگ و گربه شما غذای خود را به قدری دوست خواهند داشت که اگر این کار را نکردند، ما به یافتن جایگزین کمک خواهیم کرد. این تضمین طعم ماست. اگر حیوان خانگی شما از غذای جدید خود راضی نیست تنها کاری که باید انجام دهید این است که...


غذای باقی مانده را به یکی از فروشگاه های ما برگردانید به یکی از اعضای تیم ما اطلاع دهید که غذا برای حیوان خانگی شما مناسب نیست ما به پیدا کردن یک غذای جایگزین برای حیوان خانگی شما کمک خواهیم کرد که یک غذای برابر با ارزش داشته باشد.

ضمانت طعم، آنها آن را دوست خواهند داشت یا ما آن را جایگزین می کنیم ... تضمینی!


ما اینجا هستیم برای شما

انتخاب بهترین غذا برای حیوان خانگی شما می تواند با تعداد انواع غذای موجود گیج کننده باشد. اگر در مورد غذا دادن به دوست گربه خود سؤالی دارید، به انیمیشن های محلی خود بروید و با تیم ما صحبت کنید که خوشحال خواهند شد به شما کمک کنند.

لطفاً توجه داشته باشید، برخی از حیوانات خانگی نیازهای غذایی خاصی دارند و ممکن است تغذیه خشک و مرطوب برای آنها مناسب نباشد. اگر مطمئن نیستید که یک رژیم غذایی مخلوط برای گربه شما مناسب است، یک قرار ملاقات در کلینیک Animates Vetcare محلی خود رزرو کنید تا در مورد نیازهای غذایی حیوان خانگی خود صحبت کنید.


منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد