پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

برندهای محبوب غذا برای گربه


رویال کنین (Royal Canin)

شرکت فرانسوی رویال کنین از سال 1968 فعالیت خودش رو در زمینه تولید غذای سگ و گربه آغاز کرده و تونسته به بهترین برند غذای گربه در ایران تبدیل بشه. تنوع غذایی رویال کنین بسیار زیاده و این برند برای تمام نژادهای گربه با سلایق و ذائقه های مختلف غذاهای مخصوصی تولید کرده. پوچ و سوپ های رویال کنین هم بین گربه ها محبوبیت زیادی داره پس در موقع خرید چند تا پوچ رویال کنین هم برای پیشی خوشگلت بخر.

 

شسیر (Schesir)

برند اروپایی شسیر یا شزیر هم یکی دیگه از بهترین برندهای غذای گربه ست که شهرت جهانی داره. این مارک هم غذای خشک تولید می کنه و هم غذای تر. کنسرو ها و پوچ های شزیر بین گربه ها محبوبیت زیادی داره.

 

استوزی (Stuzzy)

برند استازی آخرین عنوان از بهترین برند غذای گربه در لیست ماست. این برند اروپایی پوچ های لذیذی برای گربه ها تهیه می کنه و یک غذای کامل و مورد علاقه برای پیشی های دوست داشتنیه. استیک های استازی هم بین گربه ها کلی طرفدار داره.

 

مفید (Mofeed)

نام شرکت این برند غذای خشک گربه، شرکت کیمیا دانه است. تاسیس ۱۳۹۷ از شهر اصفهان ایران، یعنی مفید تازه ۳ سال است که پا در عرصه تولید غذاهای خانگی گذاشته.

آنچه خودشان ادعا میکنند نه تنها تولیدکننده غذای خشک حیوانات خانگی، بلکه غذای پرندگان، جوندگان، دام و طیور را هم تامین میکنند. این شرکت نوپای ایرانی میگوید بسته بندی های غذاهایش عایق نور و هوایند، بدین ترتیب از فاسد شدن غذا جلوگیری میشود.

نکته ی مثبتی که عده زیادی از مخاطبان بدان اشاره کرده اند، همین بسته بندی خوب غذای خشک گربه است. جنس خود بسته بندی از پلاستیک ضخیم شفاف بوده و درب آن در بعضی موارد زیپ دار و در بعضی دسته دار است.



پت شاپ اسکای پت یکی از فروشگاه‌های آنلاین حیوانات خانگی است که شما می‌توانید برای تهیه این برندها به آن مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد