پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

غذای گربه برند هپی کت

غذای خشک گربه هپی کت را می‌توانید در انواع طعم ها و با خاصیت های منحصر به فرد پیدا کنید. به عنوان مثال: غذای خشک بچه گربه برای سنین متفاوت از جمله؛ ۵ هفتگی تا ۶ ماهگی و ۴ ماهگی تا ۱۲ ماهگی(یک سالگی) در سه طعم مختلف(گوشت طیور، اردک، ماهی سالمون) فرمول‌بندی شده است. هم چنین تنوع بسیار بالای غذاهای تولید شده برای گربه های بالغ نیز شما را شگفت زده می کند.

غذاهای خشک گربه بالغ Happycat در طعم گوشت های مختلف همچون مرغ، گوشت گوساله، جگر، خرگوش، ماهی سالمون، ماهی آزاد، اردک، طیور و طعم های ترکیبی از دو یا چند نوع گوشت و یا ترکیب گوشت و برنج و سبزیجات؛ طراحی و موجود شده است. اکثر طعم های غذای خشک گربه Happycat برای گربه های بالغ و گربه های حساس (در گوارش و ) مناسب است . هپی کت پا را از این هم فراتر گذاشته و با ارائه غذای خشک برای گربه های بالای ۱۰ سال نشان داده از بدو تولد تا پیری همراه و حمایت کننده گربه های شما خواهد بود.

 

مزایای این برند عبارتند از:

تهیه شده از مواد پروتئینی حیوانی (گوشت ، ماهی و احشام)

قابلیت هضم مطلوب   (90%)

عدم استفاده ازرنگ مصنوعی ، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده یا مواد اولیه اصلاح شده ژنتیکی

عدم استفاده از سویا

استفاده از مواد اولیه طبیعی و مناسب برای هر گونه حیوانی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی مزارع محلی و منطقه ای 

تضمین کیفیت با مطالعات دقیق


فروشگاه اسکای پت یکی از پت شاپ‌های کیش است که محصولات اورجینال را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کند. اگر امکان حضور در کیش را ندارید؛ می‌توانید از پت شاپ آنلاین اسکای پت خرید کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد