پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

بهترین نژاد سگ برای سلامتی و شخصیت شما


سگ برای علاقه مندان به تناسب اندام

 اگر عاشق فضای باز هستید، احتمالاً یک همراه سگی می خواهید که در شادی شما شریک باشد. تقریباً همه سگ‌ها دوست دارند بیرون بروند، اما نژادهایی که پیاده‌روی طولانی روزانه یا ورزش شدید را دوست دارند، معمولاً نژادهایی با جثه متوسط ​​هستند، از جمله سگ‌های لابرادور، پینچرهای دوبرمن، روتوایلرها، سترهای ایرلندی و انگلیسی، وایمارانرها، کولای‌های مرزی، بیشتر نشانگرها. ، ژرمن شپردها و دالماسیان.

-> انواع غذاهای رویال کنین (Royal Canin)


سگ هایی که بچه ها را دوست دارند

 تقریباً هر نوع سگی می تواند یک همراه عالی برای یک کودک باشد، اما برخی از نژادها هستند که به خصوص به دلیل عشق به کودکان شناخته شده اند. بیگل‌ها و بوکسرها برای بچه‌های کوچکی که عاشق پره‌روی و بازی هستند خوب هستند، داش‌هاند برای بچه‌های ملایم و بزرگ‌تر عالی هستند، در حالی که لابرادور رتریورها و سنت برنارد دوست دارند بچه‌هایی در هر سنی داشته باشند تا با آنها بازی کنند و از آنها محافظت کنند.


سگ های مستقل برای آدمهای پرمشغله

 شما فردی شلوغ هستید، همیشه در حال حرکت هستید. در حالی که سگ ها حیواناتی هستند و نیاز به همراهی دارند، برخی از سگ ها مستقل تر از بقیه هستند و ممکن است با زندگی پرمشغله شما سازگار باشند، از جمله مالاموت های آلاسکا، بورزوی (شگ گرگ های روسی) و شارپی چینی. شما همچنین می توانید با داشتن دو سگ به توله سگ خود کمک کنید تا با غیبت شما کنار بیاید، و آنها نیازی به یک مجموعه مشابه ندارند. برای مثال، یک آزمایشگاه می‌تواند با یک پاپیلون همراهی عالی پیدا کند.

-> Roman

توجه به بغل و محبت کردن

 شما باید عشق و محبت زیادی به شما بدهید. اگر توله‌ای می‌خواهید که در ارتباط با انسان‌ها رشد کند، به سگ پومرانیا، کاکل چینی، بولداگ فرانسوی یا پودل اسباب‌بازی فکر کنید. برای سگی که توجه شما را دوست دارد و همچنین نگهبان خوبی است، سگی که وقتی غریبه ها نزدیک هستند پارس می کند، جفت سگ ایده آل شما ممکن است یک بیگل، سگ خونخوار یا کوکر اسپانیل آمریکایی باشد.


-> بهترین نژاد سگ برای بی تجربه ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد