پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

پت‌های دوست داشتنی

حیوانات خانگی و ملزومات آن‌ها

5 بازی مختلف برای سگ ها


1. واکشی

تقریباً هر سگی از بازی واکشی هیجان زده می شود، زیرا این یک بازی کلاسیک برای انسان و سگ است. تنها چیزی که نیاز دارید یک حیاط، پارک یا زمین، یک توپ تنیس یا فریزبی و یک سگ مشتاق برای تفریح است. Fetch یک بازی عالی برای سگ های پرانرژی است. این تمرینات بدنی زیادی را فراهم می کند و در عین حال به آنها کمک می کند غریزه خود را برای دویدن برآورده کنند. همچنین می تواند سگ شما را از نظر ذهنی درگیر کند و با امتحان کردن اشیاء مختلف برای دویدن دنبالش کند. به عنوان مثال، یک فریزبی ممکن است کمی پیچیده تر باشد و در عین حال سرگرم کننده تر در هوا باشد. سعی کنید ارتفاع، فاصله و جهت پرتاب های خود را تنظیم کنید تا سگ خود را علاقه مند نگه دارید. فراموش نکنید که هر بار که سگ خود اسباب بازی خود را به شما برمی گرداند، تمجید کنید تا بتوانید یک بار دیگر آن را پرتاب کنید.


2. طناب کشی

یکی دیگر از بازی های کلاسیک که بیشتر سگ ها دوست دارند، بازی طناب کشی است. برای بازی در فضای باز و سرپوشیده عالی است، طناب کشی برای سگ شما سرگرم کننده و جذاب است. به علاوه، تمام آن کشیدن و کشیدن منبع خوبی برای تمرین بدنی است. از هیجان بیش از حد سگ خود با این بازی خودداری کنید و اجازه ندهید کودکان این بازی را بازی کنند. چند نکته را که باید در نظر داشته باشید: اگر در حال بازی طناب کشی با یک توله سگ هستید مراقب باشید. به یاد داشته باشید، دهان توله سگ ها به طور کامل شکل نگرفته است و آنها هنوز دندان های شیری خود را دارند. هر بار فقط چند ثانیه به آرامی بکشید. اگر خیلی کم به نظر می رسند، سایر فعالیت های بازی را کشف کنید. هنگام بازی طناب کشی، سلامت دندان و لثه سگ خود را در نظر داشته باشید. از چیزی استفاده کنید که به داخل دهان آنها آسیب نرساند. سعی کنید از طناب یا اسباب بازی سگ ساخته شده از لاستیک نرم استفاده کنید. اگر سگ شما سابقه آسیب به کمر و گردن دارد، تا زمان صحبت با دامپزشک خود فعالیت دیگری را امتحان کنید.


3. Hide the Treat یا Hide & Seek

 اگر به دنبال انجام بازی‌های ذهنی تحریک‌کننده برای سگ‌ها هستید، نمی‌توانید با مخفی کردن این بازی اشتباه کنید. این بازی غنی سازی سگ یک راه سرگرم کننده برای آنها برای تمرین مهارت های حل مسئله است. به سادگی با مالیدن غذا روی چند نقطه در طول مسیر به فضای مخفی آن، ردی را ترک کنید، سپس آن را در جایی قرار دهید که پیدا کردن آن برای سگ شما چالش برانگیز است. همانطور که سگ شما جستجو می کند، سعی کنید از زبان هایی مانند "گرم" و "سرد" استفاده کنید زیرا سگ شما از غذا نزدیک و دورتر می شود. تغییر لحن خود از یک "سرد" آرام به "گرم" یا "گرم" هیجان انگیز، مهارت های گوش دادن آنها را تقویت می کند، اگرچه قبل از اینکه آنها واقعاً بفهمند نیاز به آموزش است.


4. شکار را تعقیب کنید

غرایز طبیعی شکار سگ خود را به روشی مثبت آزاد کنید که منجر به پریدن سنجاب‌های محلی روی درخت نشود. این بازی از یک میله لاس زدن استفاده می کند. میله عشوه گری یک میله یا چوب بلند است که یک طناب به یک سر آن وصل شده است. می توانید یک میله لاس زدن بخرید یا با کمی DIY یکی بسازید. یک اسباب بازی را به طناب میله معاشقه ببندید و آن را به آرامی بکشید، گهگاهی در حالی که سگ شما آماده می شود متوقف شود. مطمئن شوید که به سگتان اجازه می‌دهید به صورت دوره‌ای اسباب‌بازی را به عنوان جایزه «گرفتن» آن را به دست بیاورد تا اعتماد به نفس پیدا کند و علاقه خود را از دست ندهد.


5. آموزش چابکی

اگر برای رفتن به سطح بعدی آماده هستید، آموزش چابکی راهی برای رفتن است. تمرین چابکی نهایت تحریک ذهنی و جسمی برای سگ است. این به سگ شما کمک می کند تا انرژی اضافی را بسوزاند و به او کمک می کند تا برای یک چرت طولانی یا یک خواب آرام شبانه خسته شود. یک مسیر مانع در حیاط یا پارک با اشیاء اطراف خانه راه اندازی کنید. می‌توانید از جعبه‌هایی برای پرش، مخروط‌هایی که بین آن‌ها می‌بافند و هر چیز دیگری که به ذهنتان می‌رسد استفاده کنید. اگر هولا هوپ دارید، به آن‌ها بیاموزید که از میان آن بپرند و البته در حین پیشرفت، به آن‌ها هدیه بدهید.


منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد